26
Dec
10

Loggan klar

Nu är loggan klar som ni ska lägga upp på era 365-bloggar! Sedan återfinns denna under Regler-fliken.

23 Responses to “Loggan klar”


  1. december 26, 2010 kl. 10:32 e m

    Tack! Åh, jag bara ligger i startgroparna och väntar! 🙂

  2. 2 Fia
    december 27, 2010 kl. 8:44 f m

    yes nu är loggan på plats. Putsar och värmer upp kameran 😉

  3. 3 Mia
    december 27, 2010 kl. 6:33 e m

    Loggan är på plats på min nya sida. Det är denna jag kommer att använda mig av 2011, och inte den jag anmälde mig till. Den har snart gjort sitt…

  4. december 27, 2010 kl. 9:12 e m

    Hej
    nu är loggan på plats, och jag har precis fått en blixt till min kamera i födlsedagspresent så jag ska kunna foto ännu bättre 😉

  5. december 27, 2010 kl. 11:57 e m

    Nå har jeg lagt til logo for 2011
    – det har vært et utfordrende år
    – og KjempeTakk for at du holder på med utfordringen
    Gunsside 365 ;)))

  6. december 28, 2010 kl. 9:02 e m

    Loggan är på plats och första inlägget är gjort.
    Hoppas det fungerar 🙂

  7. december 29, 2010 kl. 1:21 e m

    ….loggan inne på sidan!
    Är redo!!!
    Börjar året med att vara i London,
    så jag hoppas att nätet fungerar så jag inte missar första dagarna… =(
    Ser fram emot 2011 och 365 teman!

  8. december 30, 2010 kl. 9:51 f m

    Nu är jag startklar! Få se om jag kan få ut loggan i högerkanten också, men det är kanske inte så viktigt? Gott slut och ett gott nytt år Akson.

  9. december 30, 2010 kl. 2:44 e m

    Tyvärr akson! Jag skulle hemskt gärna vilja vara med även nästa år, men jag får nog ta en paus för mitt eget lite speciella projekt som kommer att ta en del tid. Detta året – 2010 – lyckades jag i alla fall att fullfölja (även om det sista temat ännu inte är publicerat) årets utmaning och önskar dig och alla andra lycka till under nästa år.

    Och för övrigt önskar jag dig ett gott slut och en god början på år 2011!
    Jag kommer igen till 2012. 🙂

  10. december 30, 2010 kl. 4:51 e m

    Nu har jag fixat till min fotosida med loggan och temalistan….Gott nytt fotoår!

  11. december 31, 2010 kl. 1:10 f m

    Loggan är på plats, jag är redo!!! :))

  12. december 31, 2010 kl. 11:47 f m

    Då är loggan på plats och överallt där jag tittar ser jag teman inför nästa år… ladadr för fullt! Gott Nytt!

  13. december 31, 2010 kl. 5:28 e m

    Då var man rustad inför nästa år. Samma blogg men med ny fotologga, kategorier och temalista.
    Nu är man med från starten något jag inte var förra året. Gjorde även inte klart i år trots att det gick med en väldig fart på slutet, tvingade mig att lägga upp 4,6 bilder/dag (genomsnittsuträknat), men sen ville en liten krabat komma ut 5v för tidigt och några veckor på sjukhus stoppade mig in i det sista.

    Kom igen nu så kör vi så det ryker – vi ses!

  14. januari 1, 2011 kl. 1:19 f m

    Min lista finns uppe i min kategori, så första inlägget är postat.
    http://malmdamm.bloggplatsen.se/kategori/81408-foton-365-2011/

  15. 15 swewi
    januari 1, 2011 kl. 6:21 f m

    Vill bara säga hej! Jag kommer försöka göra detta, och vill gärna använda era teman om det är OK. Vill inte binda mig till att kommentera på andras bloggar, och förväntar mig inte att ni besöker min. Men välkomna om ni har vägarna förbi!

    Tack för alla teman!

    Hälsningar fr Nya Zeeland!

  16. januari 1, 2011 kl. 9:37 f m

    Gott Nytt År! Skall bli spännande att hänga på i år…känner mig faktiskt riktigt laddad!
    Mina 365-foton hittar ni här; http://blogg.trebarnsmamman.se/?cat=5073

  17. januari 1, 2011 kl. 10:09 f m

    Japp, loggan ligger på sidan (länkad hit) och första bidraget likaså.
    God fortsättning på det nya året!

    http://www.janesmax.blogspot.com

  18. januari 1, 2011 kl. 12:21 e m

    Nu har jag lagt in min första bild och skapat en ”etikett”. Gott Nytt År.

  19. 20 Millah ♡
    januari 1, 2011 kl. 12:26 e m

    Loggan är på plats och jag är på hugget 😀

  20. januari 1, 2011 kl. 9:11 e m

    Nu är även loggan på plats, likaså första inlägget. 🙂

    • januari 2, 2011 kl. 9:47 f m

      Det går fortfarande inte att komma åt din blogg. Då man klickar på länken kommer det upp en dialogruta där man ska fylla i användarnamn och Lösenord!
      Finns det något du kan göra så att vi kommer åt din blogg??


Kommentera

