02
Jan
11

Fjädrar (2 av 365)

Denna gräsanden tillsammans med en massa andra fåglar samlades för att få mat.
Under den timmen jag stod nere vid hamnen var det fem personer som kom ner med mat.
Min sallad och äpplen gillade de inte särskilt mycket, däremot bröd var smaskens!

18 Responses to “Fjädrar (2 av 365)”


  1. januari 2, 2011 kl. 5:13 e m

    Hej igen, vad konstigt… Då provar jag något helt annat, nämligen en helt ny blogg. Som inte är lösenordsskyddad. Och där bilderna förhoppningsvis syns…

    http://cecilialingros.blogg.se/

  2. januari 2, 2011 kl. 7:00 e m

    Så härlig bild…och så vackra fåglar….härlig grön skimrande färg i fjädrarna 🙂

  3. januari 2, 2011 kl. 8:26 e m

    Jättemysig bild och fåglar. Änder är några av mina favoritfåglar.

  4. januari 2, 2011 kl. 8:41 e m

    Åh, wow! Underbar bild! Och tack för klargörandet i min blogg.

    /Gunvor

  5. januari 2, 2011 kl. 9:35 e m

    Hej,
    nu är jag också med!

  6. januari 2, 2011 kl. 10:08 e m

    förundras ofta över alla vackra färger naturen har att erbjuda.

  7. januari 2, 2011 kl. 11:18 e m

    Så snyggt foto på anden. Han ser blöt ut, det känns kallt för bad just nu. Åtminstone häruppe där snö och is täcker vattendragen.
    Ha en fin vecka.

  8. januari 2, 2011 kl. 11:46 e m

    Underbar bild, en sån fantastisk grön hals. Vackert!

  9. januari 3, 2011 kl. 7:37 f m

    Hej,
    Jag har funderat lite på om en Flickr grupp vore intressant till 365 bilder.
    Det finns ett intresse hos de jag nämnt det för på Twitter.
    Just att kunna se bilderna på ett och samma ställe.
    Min tanke är att man kan tagga bilderna med datum och tema för att få de sökbara på ett bra sätt.
    Risken är att folk tröttnar på att ladda upp sina bilder på flera ställen eller att gruppen blir så stor att den blir svår att hantera men jag är så sugen på att testa.
    Men jag vill inte göra någonting innan jag har pratat med dig.
    Vad tycker du om det här och vad har du för tankar?
    Om du tycker att det känns ok kan jag tänka mig att lägga upp en grupp så kan vi göra en gemensam informationskampanj 😉
    Du kan väl höra av dig till mig på mailen om du vill.
    Förresten, finns du på Twitter?
    Vi är många som är med i utmaningen där, vore kul om fler kom med.

  10. januari 3, 2011 kl. 11:21 f m

    Så läckert….men jag undrar jag har ”flaggat för” att jag har bloggen uppe nu men ser inte min länk där bland 365-bloggare – något fel???

  11. januari 3, 2011 kl. 2:34 e m

    Jag försöker lämna kommentarer hos min medfotografer men det går inte hos vissa. T ex Rantamor kan man inte kommentera hos om man inte har ett googlekonto. Jag vet att det är en inställningsgrej hos henne men jag kan ju inte säga något eftersom det inte går. Kanske du kan försöka komma i kontakt med henne om detta. Kanske även hos andra som har fel inställningar på. Tack!

    • januari 4, 2011 kl. 10:47 f m

      Det är nog ändrat eftersom jag inte har några som helst problem att komma dit och lämna en kommentar!
      Men jag har lämnat avtryck hos henne tillsammans med en kopia av din kommentar här.

  12. 15 nette2010
    januari 3, 2011 kl. 3:07 e m

    Vilken härlig färg på anden men tyvärr kan jag inte riktigt njuta av den, är nämligen livrädd för fåglar. Du må tro att det va ett kraftprov att gå och mata fåglarna när barnen va små.

  13. januari 3, 2011 kl. 5:38 e m

    Vilken häftig punk-pippi!

  14. januari 3, 2011 kl. 8:58 e m

    Otroligt vacker fjäderdräkt!

  15. januari 3, 2011 kl. 11:59 e m

    For noen farger, herlig foto ;))


Kommentera

