02
Jan
11

Några frågor

Lite småsaker som jag kommit på under denna stunden då jag gått igenom era kommentarer, uppdaterat länkarna till era bloggar.

  • Någon form av räkneverk måste finnas annars finns det inte en chans i världen att jag kan se vilja som klarat utmaningen i slutet av året!
  • Totalt är det 365 inlägg som ska göras under året, de 52 egna tema är för att hjälpa till om man har en kanonbild som inte passar inte på något av de fasta tema. Det vill säga det är inte 365 plus 52 inlägg, utan totalt 365 inlägg med lika många bilder!
  • Om ni byter sida eller flyttar er blogg bör ni meddela mig det. Annars försvinner ni från 365 länklistan. Under året går jag igenom listan och flyttar de som inte varit aktiva på några månader. Skulle dessa bli aktiva igen glöm inte att tala om det!
  • Man väljer själv i vilken ordning man vill göra tema. Om jag lägger upp Choklad behöver inte alla andra göra det!
  • Det finns inget måste att lägga upp en bild om dagen. Bara man får ihop 365 inlägg till siste december i år eller så många man nu vill/orkar/känner för!
  • Om nu ”bara” finns med i Intresserade-listan, har jag inte hittat någon direktlänk till era 365-inlägg. Kolla runt bland övriga för att se hur de gjort!
  • När man lagt upp ett inlägg behöver man inte skriva det här! Dock är det trevligt med kommentarer. Gör det till en vana att besöka några på blogglistan några gånger i veckan!
    Tanken med utmaningen är att besöka varandra och kommentera!

Det var allt för denna gången!

Är det något ni undrar fråga på!

16 Responses to “Några frågor”


  1. januari 2, 2011 kl. 11:33 f m

    Morrn.

    Ska man ta listan i nummerordning eller bokstavsordning?

    Ha de bra.

    Hasse A

  2. januari 2, 2011 kl. 1:07 e m

    Hej, jag ser inte mitt namn någonstans?

  3. januari 2, 2011 kl. 1:17 e m

    Det är alltid kul att få en och annan kommentar så det gäller att kika runt! Må gott!

  4. januari 2, 2011 kl. 2:39 e m

    Hej igen, jag har nu skapat en ”ny” blogg – en underdomän till min gamla, lösenorsskyddade blogg.

    http://cissistankar.blogg.se/foto

  5. januari 2, 2011 kl. 4:32 e m

    Nu är jag igång och jag hoppas att jag gör rätt nu. Gott det där du visar. Hälsn.chokladmonstret anemonen

  6. januari 2, 2011 kl. 5:19 e m

    Hej!
    Nu är jag igång och har postat ett par inlägg på min blogg.
    Har bytt blogg och den nya återfinns på http://sollenby.blogspot.com/.
    Vore jätteglad om du kunde ändra så mitt namn länkas till denna adressen istället.
    /Gustav

  7. januari 2, 2011 kl. 10:48 e m

    Ska det inte finnas nån Wave i år, eller e det bara jag som inte hittar den?

  8. januari 3, 2011 kl. 11:24 e m

    Heheheheee…. Förlåt…. Säger det redan nu. I fjol fick jag ihop fler än 365 teman men det är bara för att jag så gärna ville försöka få ihop de förhandsgivna så långt det gick – men hade ju även en del egna teman. Vad skulle vi annars fota i år? 😉
    Vill dock inte ge andra huvudbry för att jag är obstinat.

    Det trökiga med min länk är att den visar antal inlägg som finns i kategori – inklusive sådana om inte ännu är publicerade. Den räknar allt som är fördaterat också och ”färdigt” så att säga. Men skitsamma. Ska bli kul att se vad året ger!

    Årets teman ser skitsvårt ut att få ihop, så vi får se hur det går :-)) En del svåra ämnen. Eller svårtolkade.

    Men kul ska det blir. Hoppas jag 🙂


Kommentera

