04
Jan
11

Rester (3 av 365)

En rolig och kanske hungrig kråka som blev lycklig över brödresterna.
Kråkan försökte stoppa så många brödbitar i näbben som det gick.
Den tredje trillade ut och kråkan fick nöja sig med två bitar.

3 Responses to “Rester (3 av 365)”


  1. januari 4, 2011 kl. 12:07 e m

    Vilken snygg färg det blev på bakgrunden (is antar jag). Dom har det nog inte så lätt nu, fåglarna, klart man vill få med sig så mycket det bara går 🙂

  2. januari 4, 2011 kl. 12:23 e m

    Vilken snygg bild! Jag har fixat och trixat med bloggen så mycket jag bara kan och komma på, hoppas att man nu kan se bilderna jag lagt upp – himla tråkigt annars…

  3. januari 5, 2011 kl. 6:02 e m

    Nu ligger nummer tre uppe hos mig. Det blev Is.


Kommentera

