04
Jan
11

Vingar (4 av 365)

Låten som genast jag hör är ”Jag ska köpa vingar för pengarna” med Mikael Rickfors.

Kanske inte den bästa bilden på alla dessa måsar som håller till nere i hamnen, men den där båda vingarna är i luften och med på bild. De flesta bilderna jag har med dem saknas en vinge eller så är de inte i fokus utan oskarpa. Inte lätt det där att fotografera fåglar. Tråkigt bara att de ska vända rumpan till!!

13 Responses to “Vingar (4 av 365)”


  1. januari 4, 2011 kl. 1:30 e m

    verkligen ohyfsat av honom 😉

  2. januari 4, 2011 kl. 3:11 e m

    Jag tycker bilden är jätteläcker! Du måste varit jättesnabb där, han springer ju och flaxar! Mycket bra!

  3. januari 4, 2011 kl. 4:27 e m

    Rickfors låt är det helt klart! Tycker om att den liksom står i startgroparna för att ge sig iväg mot nya mål!

  4. januari 4, 2011 kl. 7:22 e m

    Tjusigt och hur man än vänder sig så har man rumpan bak 😉

  5. januari 4, 2011 kl. 8:54 e m

    Hej

    Jag gillar din bild. Det är ju inte så lätt att fota fåglar för de står ju inte direkt still 🙂

  6. januari 5, 2011 kl. 12:14 f m

    Mycket bra fångat på bild!! Fåglar i action är inte lätta att få med!!!

  7. januari 5, 2011 kl. 2:05 f m

    Fin bild! Nu har jag också kommit igång och har gjort mitt första inlägg. Samlar alla mina bilder under kategorin 365 foto 2011 och skriver under varje bild tex 1 av 365 och tema.

    Hälsningar Martina Hallberg

  8. januari 5, 2011 kl. 9:41 f m

    Jag gillar bilden eftersom det är ”action” i den.

  9. januari 5, 2011 kl. 4:44 e m

    Nä fåglar är inte det lättaste, men här lyckades du ju bra! Jag har gjort mina första inlägg och gjort en etikett i min blogg för årets bilder: http://emmper-2.blogspot.com/search/label/365in2011

  10. januari 5, 2011 kl. 10:58 e m

    Fåglar är ju inte speciellt lätta att fota när dom är i rörelse.
    Mmmm…fundera på om måsen håller på att landa eller om den är i startgroparna.

  11. januari 6, 2011 kl. 6:37 f m

    Tror inte fotot hade blivit bättre om den hade vänt ansiktet till, nu ser man ju istället de vackra vingarna.

  12. januari 6, 2011 kl. 10:24 f m

    Fotot är fint som det är. Vingarna är de jag vill se. De är ståtliga. Jag ber om ursäkt då jag inte läst reglerna ordentligt. Ser nu att det måste vara bilder tagna i år. Fjädrarna är inte tagna i år. Jag önskar , att avstå fotoutmaningen detta år och vill lämna min plats till någon annan eftersom det endast får vara 100 medlemmar. Jag kommer nog inte att hinna fota i den utsträckning som behövs. Jag hoppas inte detta ställer till det för dig. Jag får vänta till nästa omgång. Ha en fin helg.


Kommentera

