31
Jan
11

Januari (31 av 365)

Denna bilder representerar årets första månad, år 2011.
Massor med snö och kallt!
Jag har tagit massor av bilder på fåglar, gräsänder, måsar, kråkor samt ormvråk.

Nu längtar jag till våren och den skira grönskan!

4 Responses to “Januari (31 av 365)”


  1. januari 31, 2011 kl. 5:06 e m

    Januari minns jag som kall, isig, snöig och solig!

  2. februari 1, 2011 kl. 12:18 e m

    Den längtan delar vi. Trots kylan är det en härlig bild, men man kan ju inte låta bli att undra över om dom inte fryser om fötterna.

  3. februari 1, 2011 kl. 10:39 e m

    Ser nästan ut som ett isberg i bakgrunden! Snyggt! 🙂 Visst väntar man på sol och värme nu…

  4. februari 2, 2011 kl. 8:02 f m

    Vackert fotat (som vanligt – jag får så mycket inspiration här!). Jag ”snor” din idé med att sammanfatta den gångna månaden med ett foto – smart tänkt!


Kommentera

