16
Feb
11

Ogästvänlig (37 av 365)

Igår (tisdag 110215) var jag ute och tog lite bilder, men det blåste så mycket att mer än tio minuter var för mycket. Det var svårt att stå upprätt i blåsten!!
Stora vågor gick på havet utanför Ystad.

Det var en mycket ogästvänlig plats! Endast jag som gick längst stranden i blåsten.
En och annan hundägare med tillhörande hund gick längre in mot land på strandpromenaden!

10 Responses to “Ogästvänlig (37 av 365)”


  1. februari 16, 2011 kl. 12:07 e m

    Hej du!
    Råkallt också här uppe.
    Jag minns när jag var på ledsagning för några år sedan med en av mina ”speciella” damer, och då var det också sådant väder nere i Kivik. Vi hade fika med, och vi brukar skämta om det ännu i dag, om att det stormade även i hennes kopp med the…
    Häftig bild!
    Förra helgen var vi(jag) och fotade vid Forskar och Haväng…Blir väl lite visning snart…
    Ha en bra dag, trots gråvädret ute…
    Kramen!
    AnnA

  2. 2 Ina
    februari 16, 2011 kl. 4:54 e m

    Ogästvänligt kanske, men vackert!

    /Ina

  3. februari 16, 2011 kl. 8:20 e m

    men oj vilken dramatisk bild men även otroligt läcker…. man hör nästan vågorna, en bild som verkligen säger allt!
    Snyggt!

  4. februari 16, 2011 kl. 10:07 e m

    Ja usch vad det har blåst men södra delarna har nog haft det värst…. Hur som helst en mycket vacker och talande bild!!

  5. februari 16, 2011 kl. 10:14 e m

    Snygg bild blev det i alla fall

  6. februari 17, 2011 kl. 12:45 f m

    Havet är alltid lika fascinerande men inte alltid så gästvänligt. Tur att du stod ut, du fick ju med dig en bra bild hem.

  7. februari 17, 2011 kl. 6:14 f m

    Underbart foto – mycket dramatik! Här uppe i Roslagen finns det inga stränder med öppet vatten just nu så jag är verkligen avis på dig.

  8. 8 Mia
    februari 17, 2011 kl. 10:29 f m

    Dramatisk och vacker bild!

  9. februari 18, 2011 kl. 3:09 e m

    Där hade jag velat vara med dig och fotografera.
    Vilken vacker bild på dom vilda vågorna, otroligt snyggt.
    Tänk att du har ett öppet vatten , här har vi nog låååångt till just det.

  10. februari 19, 2011 kl. 10:39 f m

    Häftig bild! Ser verkligen ogästvänligt ut!


Kommentera

