10
Mar
11

Dimma (46 av 365)

Dimma i skogarna runt Brösarp.
Bilden tagen 17 januari och vi hade massor med snö kvar.

Det har inte blivit så mycket gjort i bloggen på ett tag nu. Mestadels beroende på att jag varit så grymt förkyld. Idag är nog första dagen som jag känner att det är ganska OK. Fast jag håller mellan varven på att hosta upp lungorna, inget skönt alls!
I helgen var det tänkt att jag skulle åka upp till huvudstaden för att gratulera mina brorsöner. Men det får jag ställa in, tyvärr! Det går fler tåg, så det får bli lite längre fram i vår eller till sommaren.

2 Responses to “Dimma (46 av 365)”


  1. mars 13, 2011 kl. 1:09 e m

    Trots den dimmiga bilden får jag en minnestripp backåt till sommarvistelse där vid Brösarps backar!

  2. mars 13, 2011 kl. 11:17 e m

    Inga vårkänslor här inte! 🙂
    Verkligen en fin bild, nästan så jag väntar på att en rallybil ska komma dundrandes ut ur kurvan.


Kommentera

