18
Mar
11

Koll av länklistan

Den siste mars stänger jag anmälningarna till årets fotoutmaning!

I samband med det kommer jag att gå igenom ALLA länkar för att se om de fungerar. Om det är någon/några som vi hjälpa till skulle det vara tacksamt!

För att få vara kvar i listan som 365 bloggare måste man gjort minst ett 365 inlägg, vilket innebär att en bild måste lagts upp, sedan i starten av året! De som inte gjort detta flyttas ner till Intresserade.

Om det nu är någon som inte kommit igång riktigt ännu är det hög tid att göra det!

Jag gör en koll av länkarna längre fram i år också! Så håll Era bloggar aktiva.
Många gör detta och kommentera varandra. Det är precis detta som är syftet med 365-bloggandet. Att besöka varandras bloggar, lära känna nya bloggare, titta på en massa bilder, få nya idéer kring de olika temana med mera, med mera!

Som ni kanske upptäckt ligger jag lite efter i mitt bloggande. Detta beror delvis på att jag varit sjuk i några omgångar men också på att jag av erfarenhet vet att det blir många bilder tagna under våren och sommaren. Så det är inga problem, tycker jag!

Jag har sett att några av Er är superaktiva och ligger precis på dagen med i antalet inlägg, imponerande!!

 

7 Responses to “Koll av länklistan”


  1. mars 18, 2011 kl. 12:22 e m

    Tack för att du skrev som du skrev Akson. Jag har inte rutinen och har känt mig lite efter…
    Nu blir jag lugnare. Har du någon tanke med alla veckodagar. Brukar detta lösas på något speciellt sätt? Jag menar, som månaderna, de ger sig ju som årets skiftningar, ett foto per månad. Kan bli en fin serie.
    Önskar dig en skön helg och hoppas du nu är redo för fotoutflykter när vårsolen äntligen börjar värma.

    • mars 22, 2011 kl. 6:37 e m

      Har också suttit och grubblat över detta. Sen slog det mig idag då jag var ute. Det händer ju rätt mycket nu i vårsolen. Man kanske ska ta och följa något speciellt. Vi bor vid en sjö och bara idag försvann alla snö och blötlagde hela isen. Tulpanerna har säkert kommit upp 0,5-1cm idag..

      För övrigt så gick det hyfsat bra i januari, februari har det knappt blivit något. Mars vet jag inte var det tog vägen men idag drog jag igenom listan och försökte hitta något som passade i fotoalbumet. (Kör ju enbart med mobilen detta år, förutom någon enstaka från riktig kamera)

  2. mars 18, 2011 kl. 5:18 e m

    Jag måste bara säga att jag tycker det här är väldigt roligt. jag tänker ofta på utmaningen när jag är ute oavsett om jag har kameran med eller ej, är den inte med tänker jag ofta att hit ska jag återkomma. Likaså är det oerhört roligt att surfa runt bland andras bloggar för att få ideer och dessutom se fantastiska bilder.

  3. mars 18, 2011 kl. 8:59 e m

    Jag med vill säga till dig vilken himla rolig ide detta är. Full av beundran för det jobb du gör. Är ännu inte någon stor fotograf men har väldigt roligt och har kameran med överallt nu för det kunde ju dyka upp ett temamotiv. Får både inspiration och roliga eller vackra ideer av andra 365:are. Hoppas du får hjälp och håller dig frisk i vårsolen. Tack!!

  4. mars 20, 2011 kl. 5:58 f m

    Jag har flera gånger gått igenom din länklista för att kommentera hos andra och kan rent spontant säga att länkarna funkar.
    Men jag hjälper dig gärna med att gå igenom och kolla igen.
    Hör av dig på mailen eller FB så bestämmer vi hur vi fördelar länkarna.
    🙂

  5. mars 20, 2011 kl. 7:38 f m

    Tack för beskedet! Jag älskar den här utmaningen – den har fått mig att tänka i bilder och dessutom har jag numera alltid minst en av kamerorna med mig vart jag går. Och nu behöver jag inte ha så dåligt samvete eller känna mig stressad över att jag halkar efter.

  6. mars 23, 2011 kl. 1:37 e m

    Superkul att vara med! Än så länge har jag lyckats lägga upp ett foto om dagen 🙂


Kommentera

