21
Mar
11

Eget tema: Blå (64 av 365)

Denna fantastiska blåa himmel strålade över oss hela dagen igår söndag (110320).
En sval bris från havet kändes fast i solen var det ljuvligt varmt och skönt.

För första gången åkte brassestolen ut och jag låg och njöt!!

4 Responses to “Eget tema: Blå (64 av 365)”


  1. mars 21, 2011 kl. 10:53 f m

    MMM!
    Jag hade den stora äran att arbeta delad tur, men jag tog en härlig promenad till arbetetet mellan arbetspassen…Sååå gott väder!
    Och härligt blå himmel på din bild…
    KRAMEN!
    AnnA

  2. mars 21, 2011 kl. 3:31 e m

    Underbar bild, jag förstår att stolen åkte ut. Jag skulle lagt mig och lapat sol jag med. 🙂

  3. 4 Eva
    mars 21, 2011 kl. 10:05 e m

    Åh vilken underbar bild!


Kommentera

