31
Mar
11

Fotograf (71 av 365)

Det stod fältskjutning på programmet i Fotoklubben igår kväll.
Jag hade pälsat på mig tjocka kläder för att klara en halvtimme ute i dimma.
Då släpper de bomben att vi ska ha fältskjutningen i klubbens lokaler!!
Jag gjorde min egna begränsning att jag bara tog bilder i själva rummet vi har våra möten i.
Roligt och annorlunda!

Detta blev min bästa bild!
Det är ordförandes händer och hans kamera som kollar om han fick något bra!

1 Response to “Fotograf (71 av 365)”


  1. mars 31, 2011 kl. 11:51 f m

    Sånt här tycker jag är roligt, att fota andra fotografer. Snyggt fotat.


Kommentera

