01
Apr
11

Klassiker (73 av 365)

Det kanske inte direkt är någon klassiker att gräva ner sin bil på detta sättet.
Jag tänkte mer på att bilmodellen är en klassiker.
Har inte en aning om hur många av denna modellen som fortfarande rullar på våra vågar.
Men många misstänker jag att det är!

Under sommaren när jag tog körkort, övningskörde jag i en 245.
Om jag inte minns helt fel var den blå.

4 Responses to “Klassiker (73 av 365)”


  1. april 2, 2011 kl. 10:43 f m

    Oj, har du funnit en bilkyrkogård? Häftig bild

    Kramiz Anki

    • april 2, 2011 kl. 10:52 f m

      Nej, det är ingen bilkyrkogård utan en installation! I bakgrunden syns Marsvinsholm slott som ligger utanför Ystad. Tror inte att de skulle vilja ha en bilkyrkogård på sina ägor!

  2. april 2, 2011 kl. 11:07 f m

    *skratt* ja d var en riktigt kul bild.
    Fyrlingar i volvo…

  3. april 6, 2011 kl. 1:36 e m

    Ovanligt sätt att parkera! 😉


Kommentera

