18
Maj
11

Bro (128 av 365)

Var på kalas i måndags hemma hos mina föräldrar.
Pappa fyllde år och vi som numera bor så nära kom på besök!

Eftersom en massa vatten det finns en massa vatten har pappa byggt en massa broar.
Alla broarna är byggda av spill på ett eller annat sätt!

Detta är en av alla broar. Den är byggd av staketbrädor som brädor till gång biten.
Korsen är läckt och själva böjen i bron är metall stöden i stötfångarna från en bil!
Han är påhittig min pappa!!

1 Response to “Bro (128 av 365)”


  1. maj 18, 2011 kl. 1:23 e m

    …härligt med kreativa människor,
    och bron var ju hur söt som helst.
    Önskar att jag hade en liten bäck som rann genom min trädgård…
    men men….får väl vara nöjd över att jag har hela älven Ljusnan som rinner nedanför,…
    =)


Kommentera

