31
Maj
11

I fokus (139 av 365)

Efter våran underbara eftermiddag och kväll igår, 110530, kom vi hem och ljuset hade äntligen nått fram till liljekonvaljerna. Denna underbara och vackra försommarblomma som jag älskar!

Dock är det inte helt lätt att fånga blomman och få njuta av den året runt!
När vi kom hem kastade jag mig på marken med en litet sittunderlag under mig. Detta lilla sittunderlag hjälpte mig med att inte smutsa ner t-shirten!
Men vad gör det! Vi har faktiskt en tvättmaskin som fungerar!!

 

2 Responses to “I fokus (139 av 365)”


  1. maj 31, 2011 kl. 10:24 f m

    Åh så vackra och vilket härligt ljus.

    Ha en skön tisdag.// Lissen

  2. 2 Mia
    maj 31, 2011 kl. 7:11 e m

    Vilken vacker bild…


Kommentera

