17
Jun
11

Eget tema: Gemenskap (153 av 365)

En bild från Fotoklubbens avslutning. Där umgicks vi och pratade teknik, kamera, fotoutflykter och så mycket mera!

Jag har varit ganska inaktiv med att lägga upp bilder och kommentera. Anledningen är att jag fyllde jämt i onsdags. Nu börjar livet återgå så smått till det normala! Om det nu kan bli normalt igen!!

Fick lite pengar av mina äldre släktingar. Det blir en ny kamera! En Canon EOS 5D MarkII. Just nu sitter jag och funderar om jag behöver ett nytt bra objektiv. Det lutar åt en EF 24-105/4,0L IS USM eller en EF 24-70/2,8L USM båda i prisklass över 10 000. Mycket pengar, därav allt funderande!!

 

4 Responses to “Eget tema: Gemenskap (153 av 365)”


  1. juni 17, 2011 kl. 10:57 f m

    Alltid kul med lite nya penningar, har själv en 5D, dock ingen Mark, oxå ett 24-105 supernöjd och det blir du säkert oxå, lycka till med investeringen!

  2. juni 17, 2011 kl. 4:48 e m

    Grattis till nollorna, om det nu är dem du räknar som jämna. 🙂
    Det är väl en mycket bra kamera du funderar på, även om jag inte är bra på Canon. Håller mig till den vänstra modellen i fotot.

  3. juni 18, 2011 kl. 1:07 e m

    Födelsedag, oj! Grattis (lite i efterskott)!
    Att förbättra sina fotografiska förutsättningar, visst är det kul! Jag gjorde själv en viss förändring. 😉
    Kanske märks det på en del nyare temafoton?
    Fotoklubb, ja det kanske jag skulle satsa på… Det finns flera, får väl testa. Vill gärna känna mig hemma i klubben.
    Hoppas du väljer rätt och lycka till med det fortsatta fotograferandet.

  4. juni 19, 2011 kl. 10:13 e m

    Åh, jag visste inte att du fyllde jämnt. Stort grattis igen, det är ju lite speciellt med den där nollan i slutet. Vad kul med en ny kamera. Lycka till med val av objektiv. 🙂


Kommentera

