01
Jul
11

Uppdatering av länklistan

Nu är länklistan uppdaterad!
Tack Catja för att du påminde mig!

Jag har gått igenom ALLA länkarna. För att finnas klar i länklistan ska man lagt upp minst 30 bilder eller gjort inlägg under juni. De som inte uppfyllt dessa två kriterium har förflyttats till Intresserade.

Det finns en möjlighet att någon fått sin blogg flyttad. Anledningen att det kan blivit fel är att det inte finns någon numrering!! Jag kan inte sitta och räkna Era inlägg.

Om någon tycker att den kommit fel eller börjat göra inlägg igen! Glöm inte att meddela mig.
Samma sak gäller om ni tänkte sluta eller vill hoppa av 365-bloggandet!!

Av alla bloggarna jag gick igenom idag hade två tagit bort sin blogg!
Desto fler hade inte gjort 30 inlägg. De flesta har dock varit aktiva under juni månad!

Nu börjar det gå mot slutet på året!! Jo, jo, jag vet!! Först sommar!
Men sedan kommer hösten och ett tu tre är det vinter igen!! Endast 184 dagar återstår av detta året.

Önskar er alla en fortsatt skön och underbar sommar!!

1 Response to “Uppdatering av länklistan”


  1. juli 6, 2011 kl. 11:34 e m

    Ja det går alldeles för fort ;)) men kämpar på så gott det går :))

    Ha en skön sommar du med!!


Kommentera

