10
Jul
11

Nyhet (170 av 365)

Nyhet på badstranden!

Några besökare på stranden vid Ravlunda fältets strand ringde polisen.
De hade sett något mysko en meter ut i havet.

Jag mötte en polisbil på min väg hem.
Efter 400 meter kom nästa polisbil!

Inte ofta man möter polisen på Ravlunda fältet.
Så jag vände och körde efter dem!

Längst norr ut svängde de av och gick ner mot stranden!
Jag följde efter och pratade med lite soldyrkare vad som hänt.
Ingen visste något.

Efter någon timme åkte jag hem!

På kvällen läste jag denna artikel i tidningen!

0 Responses to “Nyhet (170 av 365)”



  1. Kommentera

Kommentera

