12
Jul
11

Krom (181 av 365)

Massor av krom på denna gamla Bentlyn.

Tyvärr en minipytteliten bild. Batterierna till systemkameran glömde jag ladda innan vår tur till Falkenberg. Så de tog slut!! Det är sådana misstag man inte gör om så ofta!! Gissa om jag blev glad att ha en liten pocketkamera i kameraväskan!

3 Responses to “Krom (181 av 365)”


  1. juli 13, 2011 kl. 8:09 f m

    Läcker…!! o kromig
    Kramiz Anki

  2. juli 13, 2011 kl. 5:23 e m

    Snygg bild på kromet!!

    Typiskt när sådant händer, en gång for jag iväg med kameran och trodde minneskortet satt i…..nejdå det var kvar hemma i kortläsaren… :S då blir man inte glad precis då man upptäcker sådant. Men nu har jag flera minneskort som tur är 😀
    Kanske jag kommer ner på marknaden nästa vecka, då kanske vi stöter på varandra 😀 (igenkänningstecken….kamera framför ansiktet 😀 )

  3. 3 Ina
    juli 14, 2011 kl. 5:35 e m

    Läcker krombild 🙂


Kommentera

