02
Aug
11

Soluppgång (207 av 365)

Klockan är strax efter fem på morgonen då jag tog denna bilden nere i hamnen!
Solen är på väg att höja sig över horisonten.

Denna morgonen vaknade jag tidigt och kunde inte somna om.
Det var bara att smyga upp och klä på sig. Leta upp kort och kamera.
Sedan gled jag ner för backen ner till hamnen!

Knäpptyst, bara jag och mina tankar!
Tio i fem kom så en fågel och tala om att det var dags att vakna!
Alla fåglarna i omgivningen flaxade och kraxade på för att hitta en ny plats.

När klockan passerat fem med några minuter började så skådespelet som jag väntat på!

Många fina bilder blev det!
Väl hemma igen somnade jag gott!

1 Response to “Soluppgång (207 av 365)”


  1. augusti 2, 2011 kl. 6:25 e m

    en fantastiskt härlig bild, den skulle jag gärna ha på väggen!


Kommentera

