29
Aug
11

Svamp (230 av 365)

En stor svamp fångad i skogarna runt Christinehof.

Anledningen till att jag var där klockan 07.00 en söndagsmorgon var att jag var på workshop i Naturfotografering med Terje Hellesö som ledare. Snacka om att han ändrat mitt sätt på att se på bilder och hur man skapar dem! Riktigt underhållande och kreativt!

Numera kommer mina bilder att vara tagna med ISO 100, största bländare.
Det kommer inte heller bli några bilder tagna med autofokus.
Utan allt kommer att vara helt manuellt!

Jag kommer säkert mellan varven att trilla tillbaka i gamla vanor då och då.

2 Responses to “Svamp (230 av 365)”


  1. augusti 29, 2011 kl. 11:04 e m

    Høres spennende ut, flott fokus på soppen 🙂

  2. september 1, 2011 kl. 12:20 e m

    Verkar som din workshop i naturfotografering ändrat ditt fotograferande, spännande. Tar till mig tipset och ska snart testa själv. 🙂


Kommentera

