12
Nov
11

Hälsokost (235 av 365)

Denna roliga bilden såg jag när jag och några fotoklubb vänner var på promenad i Malmö.

Några har undrat var jag blivit av!
Jag har haft fullt upp att göra och helt enkelt inte hunnit/orkat lägga upp något.
Har knappt tagit några bilder heller!

Nu hoppas jag att klara av även detta årets 365. Om jag inte skulle göra det är det å andra sidan inte hela världen. Jag tänker dock inte fortsätta att driva 365 foton nästa år.

4 Responses to “Hälsokost (235 av 365)”


  1. november 14, 2011 kl. 1:15 f m

    Kul att du är tillbaka igen, du har ju varit saknad. Hoppas att du orkar året ut, hoppas att jag orkar året ut. 😉 Det här blir mitt sista år, det här är tredje året och alla goda ting är tre så då passar det bra att sluta till årsskiftet.
    Ha det så gott.

  2. 2 Ebba
    november 16, 2011 kl. 10:37 f m

    Hej! Jag hade gärna tagit över detta om du inte tänker fortsätta nästa år. Har dock lite frågor och vill ju så klart ha ditt okej innan. 🙂 Vore tacksam om du kunde maila mig så att jag kan komma i kontakt med dig? (ebba.sjostrand@gmail.com) Mvh Ebba

  3. november 27, 2011 kl. 4:29 e m

    Jätteläcker bild! Tack för att du ändå gjort detta året. Det har varit första gången för mig och verkligen inspirerat mig till att fota allt möjligt.

  4. november 27, 2011 kl. 7:48 e m

    Ååååååååå detta har varit så roligt och jag hoppas innerligt att någon tar över efter dig. Detta var första året och jag tackar dig för ditt engagemang.
    Jag har bara en bild kvar nu – december…..så du förstår hur kul jag har tyckt det varit!


Kommentera

