27
Nov
11

Klot (244 av 365)

Vårt klot månen!
Tyvärr syns inte dimslöjorna som låg runt månen.

6 Responses to “Klot (244 av 365)”


  1. 1 Ebba
    november 30, 2011 kl. 9:28 f m

    Hej! Jag vet inte om du läser dina kommentarer, men gör ett försök till. Jag och min syster tar gärna över utmaningen för nästa år, om det är okej med dig. Skulle vara snällt om du ville höra av dig till mig på ebba.sjostrand@gmail.com.
    //Ebba

  2. december 1, 2011 kl. 12:35 f m

    Ahaaa där fick jag svar på frågan jag har….det ÄR någon som vill ta över 365-bildstemat. Så roligt – hoppas nu att de får svar också.

  3. december 7, 2011 kl. 8:10 f m

    Ja, jag hoppas också på att någon kommer att ta över utmaningen!!!

  4. december 18, 2011 kl. 11:29 f m

    Gillar hur du fångat månen! Hoppas allt är väl med dig och tack för att du drog i 365 i år, har inte fått till det i år men är ändå glad att jag varit med!

  5. december 19, 2011 kl. 10:09 e m

    Jag gjorde ett försök men jag lyckades inte…så tyvärr kastar jag in handduken! Datorkrångel under lååång tid var en orsak. Men jag gör gärna ett nytt försök nästa år.
    God jul och gott nytt år! hälsningar Maria

  6. december 20, 2011 kl. 9:39 e m

    Ja, jag har också kastat in handduken, Har haft mycket krångel med både kamera och dator, och alldeles för lite ledig tid att fota…Hoppas också på en ny omgång nästa år, så jag hoppas på att någon tar över efter dig!
    Önskar dig och alla andra deltagare en riktigt God Jul!!!


Kommentera

