23
Dec
11

Bara 8 dagar kvar på detta året

Insåg häromdagen att jag inte skulle klara årets utmaning!
Jag tänker inte driva utmaningen nästa år heller.
Däremot kommer Ebba och hennes syster Mia att ta över utmaningen.
Det kommer att fungera på samma sätt som tidigare fast nästa år blir en bild mer eftersom det är skottår!
Den som önskar delta anmäler sig per mejl till: 365foton2012@gmail.com

Jag passar på att tacka alla deltagare genom åren
och önskar

Vi ses kanske nästa år!

Återkommer med en summering av året!

4 Responses to “Bara 8 dagar kvar på detta året”


  1. december 23, 2011 kl. 9:06 e m

    Tack själv för all tid du har lagt ner på det här!
    Jag gav upp för flera månader sedan, att ligga flera månader på sjukhus främjar inte direkt deltagandet i 365… Har inte bestämt mig ännu för om jag ska hänga på 2012… Risken är stor att det blir ganska mycket tidsbrist 😉

  2. december 30, 2011 kl. 9:19 e m

    Tack för att vi fick ta över! 🙂
    Gott Nytt År!

    /Mia

  3. december 30, 2011 kl. 11:59 e m

    Så synd att du inte hann med, det hade varit kul att se dina bilder. Men när tiden inte räcker till så är det inte mycket att göra åt.
    Jag har varit med i 3 år på raken så det får räcka för mig nu, men önskar alla andra deltagare lycka till.
    Hoppas att du får en fin nyårsafton och ett riktigt Gott Nytt År.

  4. januari 7, 2012 kl. 5:10 e m

    Tack själv för allt arbete Du lagt ner på 365, har ju varit med två av tre år och klarat dessa två, nu står jag över 2012 !

    Ha det så gott och njut av det nya året då Du kanske får lite mer tid över för att fota och göra det Du vill göra med Din tid!

    annette


Kommentera

