01
Jan
11

Påminnelse

Glöm inte att på ett eller annat sätt göra så att man lätt kan se vilken hur många inlägg ni gjort. Jag kom på att det är många förra året som glömt detta och då är det mer eller mindre omöjligt att veta om de gjort 365 inlägg eller ej!

För er som följt förra årets blogg vet att jag lägger upp ”temanamn” sedan (inlägg nummer av 365). Lätt och enkelt för besökaren att se hur långt jag kommit. En annan variant jag sett är #samt inläggsnummer i rubriken. Om man inte vill ha siffran i rubriken går det lika bra att ha den i texten under bilden.

Snälla ni glöm inte detta!!

En annan sak som jag nog behöver påminna om är att om ni byter bloggsida eller tappar intresset, tala om det så kan jag ta bort er. Jag går förvisso igenom alla bloggar några gånger om året! Detta för att länklistan ska vara något så när aktuell!

Önskar Alla lycka till under året!!

11 Responses to “Påminnelse”


  1. januari 1, 2011 kl. 1:49 e m

    Nu är jag igång! Kanske inte så ”konstnärligt” foto, men man ser ju vad temat vill se… Har försökt följa din påminnelse om jag nu förstod det hela rätt? Just nu är vädret inte så roligt, så uteaktiviteterna håller jag ner till ett minimum. Kul att ha lämnat in för första gången. 🙂

  2. januari 1, 2011 kl. 2:05 e m

    Nu är jag igång! Lite svårfotograferat i dagens väder med blåst och snö men temat syns ju 😉

  3. januari 1, 2011 kl. 2:07 e m

    Nu är jag igång! Lite svårfotograferat i dagens väder, men temat syns ju 😉

  4. 4 irkirk
    januari 1, 2011 kl. 5:02 e m

    Hejsan! Jag anmälde mig till detta för ett tag sen men hittar mig inte på listan.. Här är adressen till min bloggs kategori till utmaningen
    http://irkirk.wordpress.com/category/fotografering/365-foton-2011/

  5. januari 1, 2011 kl. 5:35 e m

    Då var mitt första bidrag för året uppe. Jag gör så att jag skriver numret på temat under bilden, rubriken har också temanamnet.

    Alla teman hittar man i min vänsterspalt och de som jag har gjort, är i fetstil och länkade till respektive inlägg.

    Jag har min status, dvs hur vilken dag det är på året och hur många teman jag har klarat av i börjar på min temalista i vänsterspalten.

    Hoppas det är lättförståeligt, annars får du hojta, Akson. Jag tror att jag kommer få prestationsångest om jag ska skriva i varje rubrik hur jag ligger till… 😉

    Jag ska också gå runt till alla länkar här på 365 och länka upp till er. Välkomna att länka till mig om ni vill följa min 365-resa.

    Gott Nytt År alla!

  6. 6 nette2010
    januari 1, 2011 kl. 5:58 e m

    Mums för choklad men efter julens frossande får det nog vara nog. Jag börjar året med en bladlös bild hos mig.

  7. 7 Situation S
    januari 1, 2011 kl. 6:26 e m

    Nu är jag också igång. Jag hoppas det går lätt att hitta mina bidrag, säg gärna till annars.
    Inser nu att man inte behövde ta temana i ordning. 🙂 Vi får se om jag fortsätter så eller inte.

  8. januari 1, 2011 kl. 7:45 e m

    Har temat i rubriken, numret i inlägget under bilden. Sen har jag en kategori som heter 365 – 2010 och 365 – 2011 samt underkategori med eget tema och antal inlägg inom parentes. Under arkiv ser man även hur många bilder man tagit en viss månad.
    Detta är lättast då jag oftast gör allt med mobilen där jag även har en app med alla teman. När jag fotat en bild bockar jag i och den kommer längst ner i listan. Då är risken att det inte blir dubbletter vilket jag fick två gånger förra året.

  9. 9 Eva
    januari 1, 2011 kl. 8:02 e m

    Då va jag också igång med årets 365 foton.

    // Eva (Razzy)

  10. januari 1, 2011 kl. 9:24 e m

    Jag är igång men får inte mina inlägg hos dig att funka!!! Eller är det så att du godkänner dom först, kanske…… Vill bara kolla eftersom det ibland strular hemma hos mig…

  11. januari 1, 2011 kl. 10:54 e m

    Jag gör ett försök att fota 365 i år


Kommentera

