22
Jan
11

Glader (22 av 365)

Vet inte om Gladan är glader.
Den ser mera ut som arger.
Denna Gladan seglade runt ovanför mitt huvud på jakt efter föda.
Gladan känns igen på sin karaktäristiska stjärt som är lång och kluven.

En Glada är som sagt kanske inte glader men jag tog mig friheten att tolka temat på detta sättet!

8 Responses to “Glader (22 av 365)”


  1. januari 22, 2011 kl. 1:34 e m

    Jag som trodde jag måste leta upp dvärgen Glader, var nu han kan hålla hus. 😉
    Jättesnyggt foto på en vacker rovfågel. Tror inte det finns någon i närheten där jag bor.
    Själv hade jag ett missöde under morgontoaletten som blev dagens foto.
    Hoppas helgen förflyter lugnare och att vi hinner med att fota lite mer från temalistan, i alla fall jag som ligger lite efter. 🙂

  2. januari 23, 2011 kl. 8:48 f m

    Fantastisk bild – du har verkligen fångat rovfågelns kraft och skönhet.

  3. januari 23, 2011 kl. 2:58 e m

    Fritt fram att tolka som man vill så jag tycker den var bra :-)))
    Snygg bild på en fågel vi inte har i våra trakter.

  4. januari 23, 2011 kl. 8:09 e m

    Jag blev väldigt glader av din vackra bild =D

  5. januari 27, 2011 kl. 12:49 f m

    Wow vilken vacker bild!


Kommentera

