08
Jul
11

Utrustning (169 av 365)

Det är mycket utrustning att hålla reda på.
Många rep att dra i.
Å nej jag är ingen seglare!!

3 Responses to “Utrustning (169 av 365)”


  1. juli 8, 2011 kl. 1:12 e m

    Fin serie foton från hamnbassängen. 🙂 Jag är inte heller någon seglare…

  2. 2 Eva
    juli 9, 2011 kl. 6:12 f m

    Härliga segelbilder.
    Jag älskar himlen på den här bilden. Den ser ut som en tavla.
    Hur har du redigerat bilden för att få den effekten?

    • juli 9, 2011 kl. 8:49 f m

      Roligt att du gillar bilden eller rättare sagt himlen på bilden.
      Jo, nog är den redigerad alltid. Som de flesta bilderna är som jag lägger upp.
      Vad jag gjort är att jag bland annat ljusat upp med kurvor och sedan lagt ett texturlager ovanpå.


Kommentera

