02
Aug
11

Guld (208 av 365)

Denna bilen var guldfärgade och glimmade vackert!

Ser Ni vad bilden föreställer?
Just det luftintaget!
Det silverblänkade är en vindrutetorkararm!

1 Response to “Guld (208 av 365)”


  1. augusti 2, 2011 kl. 2:23 e m

    Läckert foto. Alla dropparna lurade mig i alla fall. 🙂
    Nu har jag ”rensat” i temalistan. Ska printa ut inlägget, så jag lätt vet vilka foton jag behöver plåta… 🙂
    Själv förvånad över hur pass få egna teman jag skapat. Kanske blir det betydligt fler under hösten?
    Snygga bil-foton!


Kommentera

